Cześć ponownie,
To jest kontynuacja mojego innego postu na temat serwisu, ale nie mogę znaleźć żadnych ostatnich postów na ten temat, więc pomyślałem, że zapytam.
Rozmawiałem z moim lokalnym Triumph o tym, że mój Speedy to model z 2018 roku, miał tylko pierwszy serwis, ale ma tylko 1400 mil przebiegu i chcą £300+ za wymianę oleju silnikowego, diagnostykę, płukanie płynu hamulcowego i wymianę płynu chłodzącego.
Pomyślałem, że mógłbym to łatwo zrobić, ale powiedział coś o tym, że fabryczny płyn chłodzący został wycofany z produkcji, więc teraz muszą używać zaktualizowanego płynu chłodzącego i wydawał się dość niejasny w tej kwestii.
Czy to prawda? A jeśli tak, to jaki płyn chłodzący jest teraz używany, jeśli ten w instrukcji nie jest właściwy?
To jest kontynuacja mojego innego postu na temat serwisu, ale nie mogę znaleźć żadnych ostatnich postów na ten temat, więc pomyślałem, że zapytam.
Rozmawiałem z moim lokalnym Triumph o tym, że mój Speedy to model z 2018 roku, miał tylko pierwszy serwis, ale ma tylko 1400 mil przebiegu i chcą £300+ za wymianę oleju silnikowego, diagnostykę, płukanie płynu hamulcowego i wymianę płynu chłodzącego.
Pomyślałem, że mógłbym to łatwo zrobić, ale powiedział coś o tym, że fabryczny płyn chłodzący został wycofany z produkcji, więc teraz muszą używać zaktualizowanego płynu chłodzącego i wydawał się dość niejasny w tej kwestii.
Czy to prawda? A jeśli tak, to jaki płyn chłodzący jest teraz używany, jeśli ten w instrukcji nie jest właściwy?