Czy ktoś ma ustawienia momentu obrotowego dla wydechu, katalizatora w dół do śrub mocujących wspornik tłumika? 19 Nm dla kolektora w głowicę zgodnie z wcześniejszym postem.
Dwie moje nakrętki kołnierza były bardzo luźne, kiedy wymieniłem płetwy na moim wydechu, więc zdecydowanie warto to obserwować.Właśnie zainstalowałem wydech British Customs Turn Out, więc musiałem usunąć nakrętki kołnierza prawego kolektora. Podczas ponownego dokręcania nakrętek kołnierza do 19 Nm sprawdziłem również lewy kolektor i zauważyłem, że wcale nie były zbliżone do 19 Nm. Kupiłem motocykl z drugiej ręki z przebiegiem poniżej 500 mil, w pełni seryjny i nie mam innego powodu, by sądzić, że poprzedni właściciel majstrował przy nakrętkach kołnierza. Czy ktoś zauważył kiedyś, że nakrętki/śruby nie były dokręcone zgodnie ze specyfikacją fabryczną?